Interview omkring krybdyr

Dette forum er åbent for alle registrerede brugere og kan bruges til debat af almen herpetologisk interesse .
Post Reply
SophiaL

Interview omkring krybdyr

Post by SophiaL »

Hej. Jeg hedder Sophia og studerer ved Danmarks Medie- og Journalist skole, i den forbindelse er jeg er i gang med at lave et projekt omkring hobbyer, hvor jeg skal lave et video interview. Jeg håbede på at finde en der samler eller holder flere krybdyr, gerne med avl, da jeg selv synes det er et spændene emne. Forløbet vil bestå af et kort interview over telefonen, og derefter et rigtigt interview, som skal filmes, hvilket maks vil tage et par timer. Begge dele ville skulle foregå i løbet af tirsdag eller onsdag, D. 26 og 27 september. Jeg bor selv i Aalborg, men vil have mulighed for at komme til fx Aarhus. Er der nogen der kunne have interesse i at deltage?

Mvh. Sophia

peter
Site Admin

Re: Interview omkring krybdyr

Post by peter »

Hej Sophia

Tak for dit indlæg, forummet her er "i dvale" de fleste er flyttet til Facebook og aktiviteten her er meget lav. Men jeg holder det kørende i håb om brugerne vender retur.

Held og lykke med dit projekt :D
Med venlig hilsen
Peter Jensen

Har du problemer med at tilmelde dig forummet så kontakt mig via kontakt siden - se link nederst på siden.

Otto Høj Madsen

Re: Interview omkring krybdyr

Post by Otto Høj Madsen »

Ja, forhåbentlig vender det igen, Peter!
Ærbødigst
Otto
Vil du vide meget mere om europæiske landskildpadder?
Læs: http://www.marginata.dk

Post Reply